L’estrena de la planta de VMV a Ciutat de Mèxic, fa cinc anys [Foto: VMV]

VMV, l’empresa cosmètica amb seu a Lliçà de Vall (Vallès Oriental) i propietat de la família Martínez Ribes, té previst consolidar la seva presència a Mèxic i als Estats Units. En el seu pla de creixement previst per al 2023, la companyia focalitza la seva acció en el mercat mexicà.

Després d’obrir tres delegacions, ampliarà el magatzem que té a Ciutat de Mèxic i impulsarà nous projectes a la regió de Tijuana o Puebla. Als Estats Units, VMV vol ampliar delegacions, obrir una base a Orlando, després de consolidar la marca a Nova York, Miami i Los Angeles. A l’Amèrica Llatina té previst l’obertura a Panamà.

VMV crea, fabrica i distribueix productes cosmètics del sector de la perruqueria i ven directament a 60 països. Comercialitza els seus productes en diferents marques: Salerm Cosmetics (perruqueria professional i maquillatge), Alea, azAlea, MySalon i Marvi.

En l’exercici de 2022, el segell cosmètic català ha facturat 180 milions d’euros, un 10% més. El 70% de la seva producció l’acaba exportant i el pronòstic de la direcció de la companyia és assolir els 200 milions d’euros en vendes aquest 2023.

WhatsAppEmailTwitterFacebookTelegram