
El CEO i fundador de Woodys, Josep Dosta, al showroom que la companyia té a Vic [Foto: Laura Busquets / ACN]
Es poden trobar unes Woodys en una òptica flotant que recorre els diferents pobles inuit del Pol Nord o en altres llocs més exòtics i càlids com les Seychelles o Namíbia. Des de fa deu anys, i amb uns inicis marcats per les ulleres de fusta, la marca s’ha anat posicionat amb bona acollida fins a aconseguir ser present a 15.000 punts de venda de 72 països del món. El seu mercat més fort és l’europeu, però també venen molt a Austràlia o el Canadà.
Woodys acaba d’obrir mercat a llocs com Azerbaidjan, Guatemala o Dubai, però esperen entrar amb força a nous mercats com el sud-americà. La producció de les ulleres es fa a Àsia, però tota la resta, des dels materials, passant pel disseny o el servei postvenda es fa des d’Europa. El cost de les ulleres se situa entre els 130 i els 150 euros.
La firma tanca el 2023 amb 17 MEUR de facturació i encara el 2024 amb el repte de créixer un 30%.
La reusenca Freshly Cosmetics obrirà dues noves botigues a Bilbao i a Oviedo