Font: Ikea

L’agència barcelonina m+f=! s’ha convertit en una eina imprescindible en el canvi estratègic d’Ikea. La multinacional sueca aplica l’estratègia de màrqueting i neurociència de l’agència barcelonina en l’expansió de botigues urbanes a les principals capitals europees. L’agència m+f=! ha creat una botiga pensada per resoldre problemes quotidians dels parisencs.

Ikea ha variat la seva estratègia i ha decidit reformular les botigues dels afores per traslladar-se al centre de les principals ciutats del món. El nou format de botiga es basa en tres pilars: producte, servei i disseny. És el cas de París, qui s’ha assessorat a través de l’agència de màrqueting m+f=!. La tasca de l’agència barcelonina és estudiar els ciutadans de cada ciutat i ja prepara la seva estratègia pels habitants de Zuric, a Suïssa, on Ikea obrirà properament una nova botiga urbana.

m+f=! factura uns 500.000 euros anuals i té clients de 31 països. L’agència la liderenen Rosa Franch i Lluís Martínez-Ribes, socis i confundadors.

WhatsAppEmailTwitterFacebookTelegram