
El president d’Edició de Premsa Periòdica Ara, Ferran Rodés, i l’editor del Grup Comunicació 21, David Centol, després de la signatura de l’acord [Foto: Ara]
Les dues empreses editores coincideixen en la diagnosi d’enfortir la seva competitivitat a través d’aliances i convenis estratègics que els aportin una clara complementarietat i valor afegit, sense que això impliqui cap pèrdua de sobirania empresarial.
Les publicacions del Grup Comunicació 21, començant per la xarxa de periòdics hiperlocals metropolitans Línia, però també els temàtics Comunicació 21, Exterior.cat, Orgull, Espai.Mèdia i Cultura 21, compartiran continguts prèmium a través del diari Ara i viceversa. També impulsaran, de forma conjunta, cicles de conferències, debats i xerrades als municipis de la primera corona metropolitana i als barris de la ciutat de Barcelona. El diari Ara també farà ús de les instal·lacions d’Espai Línia al carrer Girona 52, de Barcelona, plenament equipades per a l’organització de col·loquis i trobades.
Per la seva banda, Edició de Premsa Periòdica Ara treballarà per la millora de l’experiència digital de Línia i la resta de publicacions del Grup Comunicació 21 per aconseguir increments significatius d’audiència, i incorporarà aquestes publicacions en el seu portfoli de producte per fer-ne la comercialització publicitària en bloc.

Arnau Nadeu, director editorial de Línia; Josep Ritort, secretari general de l’AMIC; Ferran Rodés, president d’Edició de Premsa Periòdica Ara; Esther Vera, directora de l’Ara; David Centol, editor del Grup Comunicació 21; Georgina Ferri, directora gerent de l’Ara, i Xavier Linares, director financer de l’Ara [foto: Ara]
Per la seva part, David Centol, editor del Grup Comunicació 21, defensa l’estreta col·laboració empresarial entre els diferents operadors per tal d’enfortir estructures i ser més competitius en un entorn cada vegada més complex per als mitjans de comunicació. “L’acord suposa un reconeixement als periòdics Línia tenint en compte l’excel·lent reputació de la marca Ara”, afirma Centol. L’editor té clar que “el futur de la comunicació passa pel món local” i que “aquest acord consolida encara més el valor de Línia a l’àrea metropolitana”.