
Foto: Grup Mediapro
El Grup Mediapro fa un nou pas en la seva estratègia de creixement en l’àmbit dels drets esportius amb l’obertura d’una oficina a Londres.
Per liderar l’oficina, Mediapro incorpora tres professionals amb una àmplia experiència en el sector: Sunil Kaikini (anteriorment a ITF, Premier League i Pitch International), Austin Houlihan (Deloitte Sports Group i Pitch International) i Tom Padmore (DAZN i Formula E). La nova oficina operarà sota la direcció d’Oliver Seibert, director de l’agència de drets esportius i desenvolupament de nous negocis de Mediapro,
“L’oficina de Londres treballarà globalment amb les nostres oficines internacionals en projectes d’assessorament i noves oportunitats de negoci”, apunta Tatxo Benet, president i conseller delegat de Mediapro. “La incorporació de Sunil Kaikini, Austin Houlihan i Tom Padmore, amb més de 20 anys de trajectòria, sumada als 30 anys d’experiència del grup, crearan un potencial de talent i coneixement sobre el món dels drets esportius únic al món”, ressalta.
Com a grans objectius, el grup es proposa ampliar l’àmbit de negoci augmentant l’oferta de serveis oferts a competicions, organitzacions, clubs i operadors, i optimitzar la comercialització de tota mena de drets vinculats amb esports tant consolidats com a emergents.
L’oficina de Londres treballarà de manera coordinada amb les seus de Mediapro a Europa, Àsia, Amèrica i Àfrica incorporant serveis de consultoria per explotar d’una manera més eficient i rendible els seus drets esportius i audiovisuals. El grup subratlla que el ventall de possibilitats d’explotació d’aquests drets ha crescut considerablement els últims anys amb la incorporació de nous operadors i noves formes de consum.
Mediapro obre una seu a Aràbia Saudita, la número 50 del grup