Laura Pi, dels Castellers del Riberal, la colla castellera de l’associació Airenou de Baó [Foto: Ràdio Arrels]

Els Castellers del Riberal, la colla castellera de l’associació Airenou de Baó -a la Catalunya del Nord-, tenen nova cap de colla per la temporada que ve: Laura Pi. Té l’ADN castellera ja que va assumir el lideratge de la colla els anys 2019 i 2023 com avança Ràdio Arrels.

Ara torna a agafar les regnes amb ambició, amb un equip tècnic continuista amb algunes incorporacions i la voluntat de recuperar algun castell de 7 pisos abans de l’estiu.

Fundada el 1997, els Castellers del Riberal s’han consolidat com una de les formacions castelleres més actives de la Catalunya del Nord. Els seus colors són camisa verda i mocador roig.

Actualment, formen part del reduït grup de quatre colles nord-catalanes, juntament amb els Angelets, els Pallagos i els Mangoners de la Universitat de Perpinyà.

La Coordinadora de Colles Castelleres reconeix oficialment les colles internacionals
WhatsAppEmailTwitterFacebookTelegram