
Els germans Paola i Humbert Sasplugas gestionen l’empresa familiar [Foto: PDPAOLA]
Situada al centre de la capital britànica, al número 18 de Floral Street a la zona de Covent Garden, un important nucli comercial londinenc amb presència de marques globals del sector de la moda, entrarà en funcionament aquest mes de febrer.
Té l’objectiu de continuar expandint la seva presència al món: tres botigues a Itàlia el 2023
Tot i iniciar la seva trajectòria al canal digital, el 2021 l’empresa va decidir obrir la seva primera botiga física, a la Diagonal de Barcelona. “Malgrat ser una marca nativa digital, com a part de la nostra expansió, volíem oferir als nostres clients l’experiència física de la botiga, per la qual cosa decidim obrir botigues flagship o insígnia en localitzacions clau”, explica Chief Business Development Officer de l’empresa, Miquel Cardona.
D’altra banda, “el 85% del negoci es genera ja fora de l’Estat a través del canal online i del multimarca”, de manera que l’obertura de botigues físiques busca reforçar aquesta estratègia, assegura. Per al seu primer projecte d’expansió internacional, PDPAOLA ha comptat amb el suport d’ACCIÓ.
La companyia té l’objectiu de continuar expandint la seva presència a Londres, on té la previsió d’obrir 10 establiments més en els propers 3 anys. L’estratègia d’expansió de la firma de joieria catalana també inclou la previsió d’obrir tres botigues a Itàlia el 2023, a més d’establir-se físicament a França, Alemanya i als Estats Units durant els pròxims anys.
PDPAOLA és una empresa d’origen familiar, fundada l’any 2014 pels germans Paola i Humbert Sasplugas. Amb seu a Barcelona, compta amb més de 120 treballadors.