Foto: Freepik

L’empresa Mille Collins s’encamina cap a la recuperació després de tancar 2020 amb unes vendes de mig milió d’euros. La companyia catalana que basa la seva producció a l’Àfrica aposta per les vendes online després d’iniciar aquesta modalitat de venda el 2019 i confirmar que les vendes a través de la plataforma digital de la companyia assoleixen el 60% de la facturació total.

La companyia barcelonina, que opera amb prop de vint punts de venda físics a escala internacional i concentra la majoria de les seves vendes als Estats Units, suma entre cinc i deu botigues a Sud-àfrica.

L’empresa fundada a Barcelona el 2006 de la mà d’Inés Cuatrecasas i Marc Oliver, es va gestar juntament amb una dona rwandesa de nom Antoinette, que li va proposar la idea d’unir les tendències europees amb el treball artesanal de país africà.

La companyia va començar instal·lant un taller de producció a Rwanda, i va obrir la seva primera botiga pròpia a Naerobi (Kenya) el 2010, a manera de flagship. Un any més tard, Mille Collins va signar amb diversos distribuïdors, entre ells Anthropologie, amb qui va treballar durant quatre anys, per potenciar el seu abast internacional.

WhatsAppEmailTwitterFacebookTelegram