Font: Yerse

Yerse ha fet un nou pas endavant en la seva estratègia d’expansió a l’exterior. Així, l’empresa sabadellenca ha accedit a les prestigioses Galeries Lafayette, uns dels centres comercials de referència a França. Amb la presència a Lafayette, Yerse s’afegeix a d’altres punts de venda en territori francès: Bayona, Belfor, Béziers, Caen, Cambery i Limoges.

La presència de Yerse a França ha crescut en els darrers quinze anys i compta amb més de 150 punts de venda multimarca. Després de l’Estat espanyol, França és el mercat més important per la marca. L’empresa vallesana ofereix els seus dissenys i col·leccions a noves clientes. Segons la companyia, des de fa més de quatre anys la marca també opera a través de la seva botiga en línia en aquest país “amb molt bona acollida”.

Yersa destaca per uns dissenys contemporanis que mantenen viva l’experiència en el gènere de punt. Les col·leccions adreçades a les dones volen seguir les tendències sense renunciar al confort i a la naturalitat. Peces que, segons la companyia, “desprenen autenticitat, autoestima i personalitat” que “tenen criteri, opinió, idees i estil propis”. Els productes es basen amb fibres naturals, especialment llanes, llis i cotó orgànic.

Amb més de 500 referències, Yerse es pot trobar en 1.000 punts de venda arreu del món, entre botigues pròpies, multimarca i shop in shop en grans magatzems d’Europa Àsia i Austràlia. L’empresa de Sabadell compta amb botigues a Bèlgica, Dinamarca, França, Anglaterra, Suïssa, Holanda, Portugal, Alemanya, Itàlia, Irlanda, Hong Kong i Japó.