
[Foto: Christine Roy a Unsplash]
Els ajuts de promoció internacional pretenen fomentar les actuacions de promoció internacional en l’àmbit digital i presencial per a fer créixer les vendes a l’exterior. En total, es tracta d’una subvenció de 20.000 euros per a diferents casos, com són desenvolupar un web i crear continguts d’abast internacional; desenvolupar accions de màrqueting digital i crear campanyes publicitàries internacionals; participar en mercats electrònics i tenir presència en directoris digitals internacionals; participar en actes de promoció internacional; i cobrir les despeses vinculades al procés de certificació, homologació i registre de marca per a la seva comercialització.
Aquesta línia de subvencions va dirigida a les empreses establertes a Catalunya amb experiència exportadora i amb una facturació mínima de 250.000 euros l’any anterior a la sol·licitud. A més, han de disposar d’una pàgina web en un idioma estranger, com a mínim i comptar amb un pla de promoció internacional dissenyat a partir de 2022.
ACCIÓ finançarà projectes catalans en fase d’expansió digital internacional