
Guillem Albà presentarà el seu espectacle ‘Ma solitud’ [Foto: David Ruano]
Els espectacles d’enguany són Ma solitud de Guillem Albà, Loco amoris de Pablo Macho i Pau Roca; 360 grams d’Ada Vilaró i Cuerpos celestes d’El Conde de Torrefiel i Cabosanroque.
La programació a Lima (Perú) és prevista del 7 de febrer al 5 de març, a Buenos Aires (Argentina) les dates són del 7 al 12 de febrer i, en el cas de Montevideo (Uruguai), les funcions es realitzaran de l’1 al 26 de febrer.
Conjuntament amb la programació catalana, aquest any Temporada Alta a Iberoamèrica programa més de 20 espectacles diferents, de 9 nacionalitats europees i llatinoamericanes, i al voltant de 50 representacions a les 3 capitals d’Argentina, Uruguai i Perú.
El projecte, que Temporada Alta va promoure ara fa més d’una dècada i ha fet créixer any rere any, té com a objectiu establir un pont d’intercanvi entre l’escena del país i la iberoamericana, donant a conèixer la dramatúrgia pròpia i els creadors.