Foto: Level

Level ha reforçat l’aposta de l’aeroport del Prat després d’un període de contenció. La low cost d’IAG amplia la flota amb un nou avió (en tindrà cinc en total), i omple part del buit que va provocar la sortida de la companyia escandinava i que va deixar Barcelona sense un dels seus principals actius en connectivitat aèria.

El nou Airbus A330-200 de Level començarà a operar des del Prat el segon semestre del 2023 per incrementar les rutes amb Amèrica. En aquests moments, l’aerolínia és el segon operador més important al corredor de l’aeroport del Prat amb els Estats Units, amb al voltant d’una quota de mercat d’un 20%, segons fonts del sector.

Aquesta temporada d’hivern vola a Los Angeles, Nova York i Boston, amb un total de 5.000 seients setmanals. Pel que fa a Llatinoamèrica, opera un vol diari a Buenos Aires i quatre freqüències setmanals a Santiago de Xile, amb 7.000 seients a la setmana entre les dues destinacions.

Actualment, Level és la companyia amb més capacitat a les rutes entre el Prat i la regió sud-americana, amb una quota de mercat de més d’un 50%. De fet, es tracta de l’única aerolínia que vola directament des de Bar­celona a Los Angeles, Boston, Buenos Aires i Santiago de Xile.

“Aquest creixement respon a la nostra voluntat de continuar desenvolupant la connectivitat de llarg radi de Barcelona”, comenta Ricard Falomir, cap d’Operacions de Level. Els vols intercontinentals que amb tanta insistència reclama la societat civil catalana en depenen en bona mesura.

WhatsAppEmailTwitterFacebookTelegram