Una de les botigues de la companyia catalana Mango [Foto: Mango]

La companyia catalana Mango ha tancat els si primers mesos del 2023 amb una facturació de 1.451 milions d’euros, un 20% més que el mateix període de l’any anterior, i un creixement del 30% respecte al 2019. El seu bon camí pel que fa a les vendes portarà a l’obertura de més de quinze botigues arreu de l’estat i en reformarà unes quinze més, mentre que a Itàlia arribarà fins a les 90.

Més enllà, als Estats Units, la marca ja té deu botigues, però ara preveu desembarcar a ciutats com Los Ángeles, San Diego, Houston, Dallas, San Antonio o Atlanta. La fita en aquest país és comptar amb unes 40 botigues el 2024 i convertir-lo en un dels seus cinc principals mercats de facturació.

Però Mango també posa la mirada en altres indrets, com Turquia i l’Índia, i n’analitza els resultats. A Turquia ha crescut tant en el canal físic com en línia, mentre que a l’Índia, o opera amb Myntra, preveu obrir més de 35 botigues durant l’any.

L’expansió comercial de la firma catalana fa estendre una xarxa de 2.615 botigues arreu del món. A més, des del passat mes de desembre haurà obert 40 establiments nous i ja és present en més de 115 països.

Mango s’obre als mercats del Camerun i el Marroc
WhatsAppEmailTwitterFacebookTelegram