
L’argentí Leo Messi celebrant un dels gols amb la samarreta del Barça [Foto: FC Barcelona]
La mostra, a través de la combinació d’experiències interactives i l’ús de la tecnologia immersiva, permetrà als visitants gaudir d’un recorregut únic a través de la història blaugrana. Ha estat produïda pel FC Barcelona en col·laboració amb l’empresa d’esdeveniments i entreteniment Proactiv.
Així, al llarg de nou sales el visitant podrà descobrir a través d’una visita audioguiada, que evocarà una conversa entre un avi i el seu net, les gestes esportives de l’equip i viure un dia de partit des del Camp Nou, gràcies a un espai envolupant 360º que crearà la il·lusió d’estar a peu de camp.
Tomàs assegura que “hi ha moltes persones que no tenen l’oportunitat de viatjar a Barcelona per visitar les instal·lacions del Camp Nou i el Museu del Barça. Per això, ens enorgulleix poder anunciar un projecte com ‘Barça The Exhibition’, que ens permetrà acostar el FC Barcelona, la seva història i els seus valors als fans de tot el món”.
També podran participar activament en jocs interactius situats en la zona Play Barça i accedir al Making History, el ‘saló de la fama’ de l’exposició, on podran admirar trofeus, i pilotes d’or, així com articles usats i signats per diferents llegendes blaugrana.