La seu corporativa de Mango, situada a Palau-Solità i Plegamans [Foto: Mango]

Mango ha augmentat en un 24,8% la facturació durant els sis primers mesos de l’any, fins als 1.214 milions d’euros, i supera les vendes registrades durant el mateix període del 2019, segons ha informat la companyia. L’empresa catalana explica aquests resultats per la bona evolució de mercats clau com Espanya, França, els Estats Units, el Regne Unit, Itàlia i la Índia.

D’altra banda, el grup ha avançat que espera superar els 124 milions d’euros d’inversió durant aquest any, xifra que suposa triplicar la del 2021, en àrees com la tecnologia, logística, instal·lacions i botigues centraran les principals actuacions. D’altra banda, la multinacional ha finalitzat el primer semestre amb un resultat brut a l’alçada respecte al 2021.

Segons el conseller delegat de Mango, Toni Ruiz, l’evolució del primer semestre “és un signe més de la nova etapa de creixement” de la companyia. Durant els sis primers mesos de l’any, l’evolució de les vendes ha seguit el ritme de la recuperació de la normalitat social i de la situació geopolítica.

Concretament, el primer semestre va començar amb la irrupció de la variant òmicron, posteriorment va esclatar la guerra entre Rússia i Ucraïna i per últim es van aixecar les restriccions a Europa i va arribar el bon temps. Mango ha presentat una evolució en pràcticament tots els 110 mercats del món on opera, amb l’excepció de Rússia, d’on l’empresa s’ha retirat.

Mango s’obre a altres mercats per compensar els tancaments per la guerra
WhatsAppEmailTwitterFacebookTelegram