Foto: Mango

El segell català Mango ha començat a vendre productes de la marca Intimissimi a través de la seva plataforma ‘online’. De moment, el catàleg està disponible a l’Estat, França i els Països Baixos, tot i que la previsió de la companyia és ampliar-lo a altres mercats europeus durant els pròxims mesos.

En total, Mango comercialitzarà al voltant de 4.000 noves referències d’Intimissimi a través del seu canal ‘online’, segons ha informat en un comunicat.

Aquest és el primer acord que signa Mango amb una marca externa, una operació que l’empresa confia repetir amb altres noms. De fet, en un comunicat publicat el febrer, el grup de moda ja va informar de la seva voluntat d’ampliar la seva oferta en categories de productes “complementari”. En paral·lel, la firma avança en el seu pla per tancar 2021 amb una facturació ‘online’ de 1.000 MEUR.

Segons les últimes dades facilitades pel grup, la tendència en aquest canal de venda continua sent positiva, amb un primer semestre on els ingressos van incrementar-se un 37% respecte a 2020 i un 85% en comparació a 2019. Per altra banda, el pes del canal digital sobre la facturació total de Mango es va situar en el 46%.

WhatsAppEmailTwitterFacebookTelegram