
Foto: Mango
La cadena catalana Mango vol exportar la seva nova línia “Teen” en set botigues efímeres, anomenades pop up, a diverses ciutats espanyoles després després de la bona acollida de la primera botiga temporal oberta a Rambla de Catalunya de Barcelona des del passat mes d’abril.
Aquestes propostes de la seva línia adolescent ja estan disponibles en tres espais pop up al nostre país: a La Cañada Shopping, a Marbella; al carrer s’Arravaleta de Maó, a Menorca; i a Nevada Shopping, a Granada.
Així mateix, la companyia dirigida per Toni Ruiz té previst acabar l’any amb un total de 11 botigues efímeres dedicades al target més jove. Per a això, Mango pretén obrir 4 noves pop up a ciutats com Madrid, Sevilla, Barcelona i València.
Totes elles, segons ha indicat la marca en un comunicat, mantindran el concepte inicial de la primera botiga barcelonina, de manera que els adolescents puguin recrear coreografies i fer-se selfies a la “zona TikTok”.
En l’àmbit de la innovació i la digitalització, Mango promourà el hashtag #mangoteen amb la idea de potenciar la creació de contingut mitjançant l’habilitació d’”espais impactants i cridaners que generin un efecte directe en els adolescents”.
D’altra banda, els nous locals es potenciarà la decoració a manera de “experiència per al client”. Així, els joves clients comptaran amb zones dedicades al descans i a grades d’exposició, on es renovaran constantment els looks per crear inspiració.
Fundada a Barcelona el 1984, Mango està a dia d’avui present en més de 110 països. En l’exercici 2020, principalment impactat pels efectes de la pandèmia, l’empresa va reduir les seves vendes un 22,4% fins a 1.842 milions d’euros. Durant aquest període, la venda en línia va arribar a representar el 46% de la facturació total.