La botiga pilot de roba de dona a la seu de Mango a Palau-Solità i Plegamans [Foto: Aina Martí / ACN]

Mango ha anunciat l’obertura del seu negoci en línia a una vintena de nous mercats amb l’arribada en països com Ghana, Tanzània, Zimbàue o Haití i ha reforçat la seva presència a Sri Lanka, Camerun o Kenia, on ja hi té botigues físiques. Altres països on ara arribarà la marca són Senegal, República del Congo, Bermudes, Haití, República Dominicana, Cambodja, Benín, Etiòpia, Zàmbia, Mali, Txad, Ruanda, Uganda, Moçambic, Madagascar i Malawi.

Durant el primer semestre del 2023, les vendes de Mango van créixer un 10% en el seu mercat ‘online’ en comparació amb l’any anterior i ha començat a operar per Internet a Brasil després d’un acord amb l’empresa local Dafiti. En total, Mango està present en 110 mercats a nivell digital.

“L’ampliació de la nostra botiga en línia a una vintena de mercats és un gran pas en la nostra estratègia d’internacionalització per dur a terme la nostra proposta de valor a tot el món”, segons la directora d”online’ i client, Elena Carasso.

La marca va llençar la seva primera pàgina web al 1996 i el 2000 va llençar el seu ‘ecommerce’ en els quinze països que formaven part de la UE. En els següents vint anys, Mango va estendre al seva presència a 90 mercats dels cinc continents al tancament del 2022, any en què les vendes es van situar en 960 milions, un 36% del total de la facturació de la companyia.

L’expansió internacional de Mango no té límits: 2.615 botigues en més de 115 països
WhatsAppEmailTwitterFacebookTelegram