Mango ha inclòs les botigues en franquícia al negoci en línia. La companyia compartirà amb aquestes la facturació assolida per l’e-commerce segons les vendes en l’àrea d’influència. L’objectiu de l’empresa és potenciar “al màxim” l’omnicanalitat i fomentar que la major part de les transaccions en línia comportin alguna interacció amb les botigues físiques de la cadena.

La iniciativa s’adoptarà amb efectes retroactius a l’1 de gener d’aquest any i s’aplicarà inicialment a les franquícies d’Espanya, França i Holanda, amb 142, 82 i 18 empreses franquiciades, respectivament. A partir de 2021, l’empresa té previst estendre l’acord a altres països on estigui implementat un sistema de franquícies.

“Ens sembla just compartir part de la facturació en línia amb les nostres franquícies, ja que les botigues físiques són clarament responsables de l’important creixement del negoci ‘online’. Moltes de les transaccions que finalitzen en el nostre ‘e-commerce’ sorgeixen per vistes de clients a les nostres botigues físiques”, ha assegurat el director d’Expansió i Franquícies, Daniel López.

WhatsAppEmailTwitterFacebookTelegram