Foto: Munich

La companyia catalana de calçat esportiu Munich continua a l’alça i ha superat les xifres d’exportació d’abns de la pandèmia. A l’estat espanyol, les vendes de Munich s’han elevat un 29%, fins a 46,6 milions d’euros. A escala global, les vendes de l’empresa van registrar un increment del 28%, fins a 6 milions d’euros.

Actualment Munich opera amb la seva col·lecció de moda a vint països, el doble que l’exercici anterior. La col·lecció esportiva, per la seva banda, es comercialitza actualment en seixanta mercats, davant dels 27 de 2020.

Els principals mercats per a Munich són Itàlia, Alemanya, Andorra i els Països Baixos. A més, durant el darrer exercici la companyia ha assenyalat que “ha continuat treballant la seva presència a Sud-amèrica i l’Àsia”, els mercats on vol incidir més el segell català.

Així, ha finalitzat l’exercici de 2021 amb una facturació de 52,6 milions d’euros i un increment del 18,4% davant de l’exercici del 2019, quan les vendes van ser de 44,4 milions d’euros.

WhatsAppEmailTwitterFacebookTelegram