Netflix, la companyia líder en el món en servei d’entreteniment en streaming, ha estrenat ‘Matchday’ al Canadà, així com a Argentina, Brasil, Mèxic, Xile, Colòmbia, el Perú i l’Uruguai, entre altres països de Llatinoamèrica. La sèrie documental creada per Barça Studios, inclou imatges mai vistes abans de la vida quotidiana del primer equip.

Gràcies a aquesta nova aliança entre el Barça i Netflix, els fans d’aquests països podran gaudir de 8 episodis de 45 minuts centrats en vuit partits clau disputats durant la temporada 2018/2019. Per primera vegada, les càmeres de televisió van tenir un accés sense precedents al vestidor del primer equip per a gravar moments quotidians en la vida de jugadors com Leo Messi, Luis Suárez, Marc-André ter Stegen, Gerard Piqué, Arthur Melo i Arturo Vidal.

‘Matchday’ es va estrenar a Europa i el Japó el novembre passat, de la mà de la plataforma de video on demand Rakuten TV, que també té els drets d’emissió de la sèrie per a la regió de l’Àsia-Pacífic (APAC) i els Estats Units, mentre que el FC Barcelona s’havia reservat els drets de la sèrie a Llatinoamèrica i el Canadà, a més d’Àfrica i l’Orient Mitjà.

Es tracta d’una producció de Barça Studios, l’ens que centralitza la creació, producció i comercialització de tota l’oferta audiovisual del FC Barcelona i que ja està treballant en la segona temporada de la sèrie. La sèrie ha estat produïda amb la col·laboració de Kosmos Studios i de Producciones del Barrio.