Marc Puig, el president de la multinacional catalana [Foto: Puig]

Puig ha anunciat una inversió per fer-se seva la companyia de bellesa premium colombiana Loto del Sud. Puig donarà suport al creixement de Loto del Sud i la seva estratègia d’expansió als mercats internacionals, com ha assegurat la companyia catalana en un comunicat.

El portfoli de Loto del Sud compta actualment amb productes de cos i bany, cura facial, perfumeria i casa. Realitzats amb una selecció acurada d’ingredients botànics d’origen local, els productes de Loto del Sud s’enorgulleixen de retre homenatge a l’àmplia biodiversitat, les històries i cultures d’Amèrica Llatina.

Fundada a Barcelona el 1914, Puig opera tant a l’àmbit de la moda com a les categories de fragància, maquillatge i dermocosmètica amb un ampli ventall de firmes com Carolina Herrera, Nina Ricci, Paco Rabanne, Jean Paul Gaultier, Dries Van Noten, Penhaligon’s i L’Artisan Parfumeur. Així mateix, la companyia també té llicències com Christian Louboutin i Comme des Garçons Parfums; o fragàncies “lifestyle” com Adolfo Dominguez, Antonio Banderas, Shakira i Benetton.

Present a 150 països, Puig va tancar el 2021 amb un augment de la facturació del 27% respecte al 2019 fins a 2.585 milions d’euros. Amb vista a l’exercici en curs, la companyia preveu assolir vendes de 3.000 milions d’euros i un Ebitda de 500 milions d’euros.

WhatsAppEmailTwitterFacebookTelegram