El director de l’ACT, Narcís Ferrer, juntament amb les 8 joves seleccionades en el programa de beques 2023 [Foto: Govern]

Aquesta setmana s’incorporen a l’Agència Catalana de Turisme (ACT), del Departament d’Empresa i Treball, les 8 joves seleccionades per formar part del programa de formació en màrqueting turístic a les oficines de promoció que l’ACT té fora de Catalunya. Les places són a París (dues), Londres (dues), Madrid, Frankfurt, Brussel·les i Nova York.

Per accedir a aquestes beques, les joves seleccionades han hagut d’acreditar una titulació universitària oficial; dos anys d’empadronament a Catalunya en els darrers cinc anys; el certificat de nivell de suficiència de català; estar al corrent d’obligacions tributàries i de la Seguretat Social; i tenir un màxim de 30 anys.

La durada de les beques és d’un any (gener-desembre de 2023) amb possibilitat de prorrogar-les, en la majoria de casos, dotze mesos més, és a dir, fins al desembre de 2024. El pressupost d’enguany suma més de 200.000 euros.

El director de l’ACT, Narcís Ferrer, assegura que “en un moment en què la formació en el nostre sector és una qüestió clau, aquestes beques tenen un doble objectiu: formar professionals qualificats en l’àmbit del sector turístic català i proporcionar-los una experiència que els permeti aplicar-la posteriorment en el desenvolupament de la seva carrera professional”.

Aquest programa de beques arriba enguany a la seva 25a edició. L’experiència de realitzar aquesta beca, que ja ha estat atorgada a 210 joves.

Oficines de Promoció Turística de Catalunya a l’exterior

L’ACT té oficines de promoció turística pels mercats del Benelux, l’Estat espanyol i Portugal, Europa Central, França, Itàlia i Israel, Països Nòrdics, Regne Unit i Irlanda, Rússia i Països de l’Est, Àsia-Pacífic, Xina, Nord-amèrica i Sud-amèrica.

Entre d’altres objectius, treballen per promocionar i posicionar la marca Catalunya i l’oferta turística catalana; orientar la promoció a la demanda real; identificar els principals agents turístics; fer el seguiment dels principals indicadors turístics; i vetllar per assegurar la presència de la destinació turística catalana.

WhatsAppEmailTwitterFacebookTelegram