Foto: Freepik

Aquesta setmana s’han incorporat a l’Agència Catalana de Turisme (ACT), del Departament d’Empresa i Treball, els candidats i candidates seleccionats per formar part del programa de formació en màrqueting turístic a les oficines de promoció que l’ACT té fora de Catalunya.

Per al 2022 s’han ofert set places a cobrir: una a París, una a Londres, una a Madrid, dos a Frankfurt, una a Brussel·les i una a Milà. La durada de les beques és d’un any (gener-desembre de 2022) amb possibilitat de prorrogar-les dotze mesos més, és a dir, fins al desembre de 2023.

Aquestes beques tenen un doble objectiu: formar professionals qualificats en l’àmbit del sector turístic català i proporcionar-los una experiència que els permeti aplicar-la posteriorment en el desenvolupament de la seva carrera professional.

La nova edició de les beques per a la promoció turística compta amb un pressupost de més de 155.000 euros. A aquesta quantia s’hi sumen 43.000 euros de renovació de les dues beques de la 23a promoció.

24a edició i més de 200 joves beneficiats

Aquesta 24a promoció compta amb 7 becaris i becàries, que se sumaran als 195 joves que ja l’han gaudit des que el 1997 va sorgir la primera promoció, sent un total de 202 persones beneficiàries d’aquest programa de formació.

L’ACT té oficines de promoció turística a: Madrid, Frankfurt, París, Londres, Milà, Moscou, Brussel·les, Hèlsinki, São Paulo, Nova York, Beijing i Singapur.

WhatsAppEmailTwitterFacebookTelegram