La Corporació Catalana de Mitjans Audiovisuals ha defensat aquest dijous al Tribunal General de la Unió Europea el “caràcter distintiu” de la marca TV3. La CCMA ha portat l’Oficina de Propietat Intel·lectual de la UE (EUIPO) als tribunals per haver rebutjat el seu recurs contra el registre de la marca francesa LaTV3D per realitzar serveis de telecomunicacions, educació, entreteniment i esports, edició i elaboració d’informes, traducció i interpretació.

En la vista oral del cas, celebrada a Luxemburg, la CCMA ha al·legat que aquest nom pot generar “confusió” amb el de TV3, i ha demanat al Tribunal que anul·li el registre en contra del criteri de l’EUIPO.

Per la seva banda, l’Oficina de Propietat Intel·lectual ha mantingut el seu criteri remarcant que la marca TV3 té un “caràcter distintiu dèbil” en aquests serveis. “No hi ha evidència que hagi adquirit un caràcter distintiu fort a través de la familiaritat del públic rellevant”, assenyala l’EUIPO en el seu escrit d’al·legacions.

Font: Comunicació 21

WhatsAppEmailTwitterFacebookTelegram