La Plaça de Barcelona s’integra en aquesta conferència anual organitzada per la publicació The Next Web (TNW) que reuneix a empreses emergents, inversors i professionals de la tecnologia. S’hi esperen uns 10.000 assistents i té 220 empreses expositores.
En aquest context, Plaça de Barcelona, vol donar a conèixer Barcelona i la seva àrea metropolitana a aquests públics internacionals per a la promoció econòmica de la ciutat i el posicionament de Barcelona a escala global. La instal·lació ja es va presentar el 2022 en les edicions de Lisboa i Barcelona del Sónar.
Plaça de Barcelona és una àmplia estructura hexagonal de fusta i metall que integra tres propostes fixes per tal que els visitants explorin i obtinguin una perspectiva nova i significativa per entendre la ciutat. Barcelona s’explica en continguts que es poden veure en pantalles 360º, a través d’una experiència de realitat virtual i d’una aplicació interactiva sobre la ciutat.
La instal·lació s’ubica a l’exterior de la Fira i vol ser un punt de connexió entre els ecosistemes creatius i econòmics d’Amsterdam i Barcelona.
La indústria documental catalana es projecta a Amsterdam