
Treballadors cosint peces de roba a la seu corporativa de Mango, situada a Palau-Solità i Plegamans [Foto: Aina Martí / ACN]
Mango ha aconseguit abans del previst el seu objectiu d’assolir al tancament del 2024 les 40 botigues pròpies als Estats Units. Aquest 2024 Mango ha desembarcat als estats de Pennsilvània, Massachusetts i Washington DC, a més d’ampliar la seva presència a Califòrnia ia Nova York. La companyia també ha llançat el seu programa de fidelització omnicanal Mango likes you als Estats Units i ha engegat el seu segon centre logístic al país.
En els darrers 4 anys, la companyia ha creat més de 600 nous llocs de treball al país i per al 2025, preveu duplicar la seva plantilla actual superant els 1.200 empleats. Els Estats Units són actualment un dels cinc principals mercats de Mango, que aspira que el país estigui en les primeres tres posicions en termes de facturació al tancament del 2026.
“Aquest èxit representa un moment d’orgull per a tot l’equip de Mango i reafirma el nostre compromís amb el mercat nord-americà, un pilar fonamental en la nostra estratègia global”, afirma el director d’Expansió i Franquícies de Mango, Daniel López.
Mango és present als Estats Units des del 2006. Entre el 2024 i el 2025, Mango invertirà més de 70 milions de dòlars als Estats Units, només en noves botigues.
El negoci internacional de la multinacional catalana Mango s’apropa al 77%