Nascuda a Els Guiamets (Priorat), Perpiñà compta amb una trajectòria professional consolidada en àmbits clau per a l’activitat promotora de Prodeca com el màrqueting, la comunicació corporativa, l’enoturisme i la promoció internacional.
Periodista de formació, va iniciar la seva carrera en el sector editorial, on va treballar durant cinc anys, abans de redirigir el seu camí professional amb un màster en Direcció de Màrqueting i Vendes que li va permetre especialitzar-se en el desenvolupament d’estratègies de màrqueting i producte en l’àmbit de l’enoturisme i la gastronomia, principalment.
Relleva Ramon Sentmartí, qui ha estat vuit anys al capdavant de Prodeca
Com a responsable de projectes a una consultoria d’estratègia i innovació turística, va coordinar diferents projectes arreu del territori català on la planificació estratègica, la creació de creació de producte turístic, la segmentació i la promoció van ser la seva especialitat durant vuit anys.
El 2021, es va incorporar a l’Agència Catalana de Turisme com a assistent executiva de la directora general de Turisme. Des de fa un any, ha liderat com a gerent del projecte “Catalunya, Regió Mundial de la Gastronomia 2025”, coordinant accions entre diferents departaments de la Generalitat per fer valdre la gastronomia catalana a Catalunya i arreu del món.
Ramon Sentmartí: “La millor estratègia d’internacionalització dels productes fets a Catalunya comença a casa”