Font: Seat

SEAT desembarca al Saló de l’Automòbil de Frankfurt accelerant la seva ofensiva elèctrica. L’empresa automobilística, amb seu a Martorell (Baix Llobregat) es presenta a la cita d’Alemanya aconseguint la xifra més alta de vendes en la seva història entre gener i agost. Els lliuraments mundials de la companyia han crescut un 7,2% i han sumat un volum total de 411.600 cotxes.

“Aquesta fira arriba en un gran moment per a SEAT, amb resultats històrics de vendes i financers”, explica Luca de Meo, president de la marca. “La nostra posició ens permet seguir apostant i invertint en la mobilitat de les futures generacions amb solucions concretes”.

El nou CUPRA Tavascan i el SEAT Tarraco FR PHEV simbolitzen un pas endavant en l’ofensiva en mobilitat elèctrica. El concepte de CUPRA fusiona la solidesa d’un SUV amb l’esportivitat d’un coupé, concebut amb els més alts nivells de sofisticació, elegància i disseny que caracteritzen la marca.

SEAT també aprofita el marc de la trobada per anunciar que la prevenda del nou Mii electric serà des de mitjans de setembre, contribuint així a una mobilitat elèctrica més accessible amb un vehicle àgil i urbà. El primer elèctric de la marca podrà adquirir a partir de 145 euros al mes i sense entrada amb una fórmula de leasing a 36 mesos a Alemanya o per 16.300 euros (incloent subvencions del Govern i marca).

El Mii electric es comercialitzarà en 14 països (Espanya, Alemanya, Itàlia, França, Regne Unit, Àustria, Bèlgica, Holanda, Suïssa, Dinamarca, Finlàndia, Noruega, Suècia i Polònia) des de mitjans de setembre i arribarà al mercat a principi del 2020 .

Coincidint amb l’inici de la comercialització del nou Mii electric, SEAT llançarà una solució de càrrega domèstica intel·ligent Wallbox. Els clients podran, al costat del vehicle, adquirir el dispositiu i contractar la seva instal·lació, que els permetrà optimitzar temps de recàrrega del cotxe i gestionar tota la informació des del mòbil o una plataforma en línia.

WhatsAppEmailTwitterFacebookTelegram