Foto: Turisme Barcelona

Turisme de Barcelona ha iniciat la primera acció de promoció presencial a la Xina després de la fi de la política de ‘covid zero’ amb un viatge a Hong Kong i Shenzen, que inclourà diferents trobades amb els principals interlocutors turístics i econòmics de la zona.

L’Ajuntament s’hi ha sumat per enfortir les relacions institucionals, empresarials i d’innovació amb la Xina. Es pretén també estimular l’aterratge d’empreses xineses a Barcelona i la connectivitat aèria. La missió econòmica coincideix amb l’exposició de la Fundació Miró al Museu d’Art de Hong Kong ‘Joan Miró, La poesia de la vida quotidiana’.

La finalitat és sumar esforços perquè el turisme sigui catalitzador de noves emersions, segons el comissionat de Promoció de l’Ajuntament, Pau Solanilla. Per la seva part, el director de Promoció del consorci, Mateo Asensi, ha afirmat que Turisme de Barcelona és “pioner” en el mercat xinès”, amb una acció emprenedora que busca un turisme de qualitat i no tant de quantitat.

Promoció econòmica i turisme s’uneixen amb un relat cultural de la mà de l’exposició de la Fundació Joan Miró, que es podrà veure entre el 3 de març i el 28 de juny al Hong Kong Museum of Art a través de 90 peces que inclouen pintures, escultures, dibuixos, objectes i tèxtils.

La cultura ocuparà un espai central en el relat d Barcelona com a destinació i l’exposició de Miró es presenta com un seguit d’esdeveniments culturals que marquen l’agenda d’aquest 2023.

Barcelona promocionarà la seva marca turística a Fitur Madrid
WhatsAppEmailTwitterFacebookTelegram