Foto: Freepik

11 joves catalans iniciaran aquesta setmana les beques de formació en màrqueting turístic a l’estranger, així ho publica aquest dilluns el Diari Oficial de la Generalitat (DOGC). Formen part de la 26a promoció d’unes beques que atorga l’Agència Catalana de Turisme, que depèn de la Generalitat de Catalunya.

Així, les onze beques s’han designat a Sara Plans Auguets i Ona Francisco Ayza (Londres); Clàudia Miquel Urgellés i Elisabet Mercè Maret Clot (París); Lía Navarro Delgado i Maria Fernández Vila (Frankfurt); Claudia de Torres Casellas (Milà), Júlia Brey Devesa (Nova York), Roger Parals Teixidor (Estocolm), Sandra Parrot Martínez (Madrid) i Carolina Manjón Amaro (Brussel·les).

Per accedir a aquestes beques, les joves seleccionades han hagut d’acreditar una titulació universitària oficial; dos anys d’empadronament a Catalunya en els darrers cinc anys; el certificat de nivell de suficiència de català; estar al corrent d’obligacions tributàries i de la Seguretat Social; i tenir un màxim de 30 anys.

Aquests joves realitzaran la beca en les diferents oficines de promoció a l’exterior que disposa l’Agència Catalana de Turisme. L’estada serà del 9 de gener al 31 de desembre de 2024. En aquesta 26a promoció, la dotació pressupostària és de 253.055,36 euros.

Des de la primera promoció, l’any 1997, més de 200 joves han tingut l’oportunitat de gaudir d’una experiència vital i professional en el sector turístic en alguns dels Centres de Promoció Turística de l’ACT a l’exterior.

Oficines de Promoció Turística de Catalunya a l’exterior

L’ACT té oficines de promoció turística pels mercats del Benelux, l’Estat espanyol i Portugal, Europa Central, França, Itàlia i Israel, Països Nòrdics, Regne Unit i Irlanda, Rússia i Països de l’Est, Àsia-Pacífic, Xina, Nord-amèrica i Sud-amèrica.

Entre d’altres objectius, treballen per promocionar i posicionar la marca Catalunya i l’oferta turística catalana; orientar la promoció a la demanda real; identificar els principals agents turístics; fer el seguiment dels principals indicadors turístics; i vetllar per assegurar la presència de la destinació turística catalana.

S’incorpora la 25a promoció del programa de formació de turisme a l’exterior
WhatsAppEmailTwitterFacebookTelegram