Un dels establiments que gestiona Areas de l’aeroport Madrid-Barajas [Foto: Areas]

Areas ha guanyat un nou concurs a Mèxic per operar vuit nous locals a l’aeroport de Guadalajara, un dels principals del país i que genera un tràfic de 20 milions de viatgers a l’any. Els nous locals estan distribuïts en 1.000 metres quadrats, una xifra que equival al 50% de la restauració de l’aeroport.

L’empresa, amb seu a Barcelona, ja gestiona un total de nou establiments. La companyia té previstes unes vendes del voltant de 150 milions de dòlars durant els set anys que s’allargui el període de concessió. Areas calcula fer-hi una inversió de cinc milions de dòlars fins que els locals entrin en funcionament a finals d’any. Segons Areas, al voltant del 80% de les vendes de la companyia procedeixen de l’estranger.

La companyia té previstes unes vendes de 150 milions de dòlars durant els set anys que s’allargui la concessió

Una de les palanques de creixement de la companyia per als pròxims anys és la diversificació i expansió internacional. Mèxic és un dels països on la multinacional ha posat el focus per seguir l’expansió a l’Amèrica Llatina, on actualment és un dels tres principals operadors de la restauració en ruta. L’empresa opera al país asteca des del 2001 i actualment gestiona 140 establiments.

En els darrers mesos, Areas ha guanyat el concurs de l’aeroport de Barajas, del recinte firal d’Ifema, i a l’aeroport de Houston i de les àrees de servei de West Virginia, als Estats Units. A més, ha comprat el seu competidor Sighor a les autopistes de França i ha entrat a l’estació de ferrocarrils de Dresden. “El nostre objectiu és seguir guanyant concursos, tant a Sud-Amèrica com a Nord-Amèrica”, ha assenyalat el CEO mundial de l’empresa, Oscar Vela.

La multinacional catalana Areas accelera la seva expansió als Estats Units
WhatsAppEmailTwitterFacebookTelegram