L’edició de 2024 espera superar els 20.000 visitants professionals, un 20% internacionals [Foto: BWW]

Barcelona Wine Week tornarà a batre rècords en la seva edició 2024. Omplirà de nou el palau 8 del recinte de Montjuïc de Fira de Barcelona i la previsió és superar els 850 cellers expositors, els 70 segells de qualitat representats i els 6.700 m² d’exposició, un 8% més que en la seva última edició.

El president de Barcelona Wine Week i de la DO Cava, Javier Pagés assegura que “estar prop del sold out a 8 mesos del saló, amb un altíssim índex d’empreses que repeteixen participació, demostra que BWW aporta oportunitats reals de negoci i és efectiva per a aconseguir nous mercats estratègics i de futur”.

Més enllà de l’èxit de convocatòria entre expositors, BWW s’ha posicionat com la fira de referència del vi espanyol de qualitat davant els operadors internacionals. La seva directora, Celine Pérez, destaca que les enquestes realitzades entre els participants de la passada edició constaten que “més del 90% dels expositors i el 96% dels visitants consideren que el saló ha cobert les seves expectatives com a plataforma de negocis i promoció”.

L’edició de 2024 espera superar els 20.000 visitants professionals, un 20% internacionals

En l’edició 2024, es donaran cita, de nou, tot tipus de cellers: des de les més petites fins a les marques més conegudes del mercat, oferint un recorregut únic a través de les diferents zones productores de vi d’Espanya. L’espai expositiu estarà estructurat en tres grans àrees: BWW Lands, que reunirà els cellers organitzats per Denominacions d’Origen i altres segells de qualitat, BWW Brands, amb cellers, grups, distribuïdors i associacions de productors, i BWW Complements & Tech, amb empreses que ofereixen equips, accessoris i serveis.

Per a la seva pròxima edició, BWW també preveu incrementar la xifra de grans compradors internacionals convidats per l’organització fins a aconseguir els 650, 50 més que durant 2023. El programa de convidats, desenvolupat gràcies a un acord de col·laboració amb ICEX España, contactarà amb grans decisors de compra i importadors de països estratègics per al vi espanyol, com els Estats Units, Alemanya, el Canadà, Països Baixos, la Xina, el Regne Unit, Bèlgica, Mèxic o el Japó.

En paral·lel a l’objectiu de diversificar mercats internacionals, l’organització treballa al costat del sector el repte d’impulsar la demanda interna, per la qual cosa comptarà també amb diversos programes de compradors convidats nacionals.

En total, BWW 2024 espera superar els 20.000 visitants professionals, un 20% internacionals, procedents de més de 80 països, de la seva passada edició. El programa d’activitats de BWW 2024 tornarà a comptar amb experts, crítics, Masters of Wine, sommeliers i destacats elaboradors del panorama vitivinícola actual. A més d’incloure tastos inèdits i una extensa barra de vins, les activitats del saló abordaran grans reptes i macrotendències del sector. Entre altres, la innovació, la internacionalització, la sostenibilitat i el creixement de l’enogastroturisme.

Barcelona Wine Week bat el seu rècord i reunirà més de 800 cellers i 70 segells de qualitat
WhatsAppEmailTwitterFacebookTelegram