L’estand que promou l’Agència Catalana de Turisme al món [Foto: Govern]

Al llarg d’aquest nou any, l’Agència Catalana de Turisme (ACT) del Departament d’Empresa i Treball té previst participar en una quarantena de fires internacionals. Entre aquestes, destaquen la WTM de Londres, la ITB de Berlin i la ILTM a mercats com ara Singapur i São Paulo. A més, l’ACT també serà present als dos grans certàmens que es fan a l’Estat i Catalunya: Fitur, a Madrid i el saló B-Travel, a Barcelona.

El director de l’Agència Catalana de Turisme, Narcís Ferrer, destaca que la proposta de participació a les fires i esdeveniments de turisme per al 2024 “serveix per apropar als possibles visitants les característiques de cada una de les nostres marques turístiques, així com els nostres elements diferenciadors, tot projectant la transformació del model turístic català que aposta pel foment d’un turisme més ètic, innovador i responsable”.

Ferrer afegeix que“gràcies a la xarxa d’oficines de promoció arreu del món podem estar presents en els principals emissors i fer tasques de prospecció en nous mercats.“

A través de la presència en fires, l’ACT ofereix a les empreses i entitats turístiques catalanes la possibilitat de treballar conjuntament en la promoció i comercialització exterior de Catalunya. Des de fa uns anys, es prioritzen aquells salons que puguin consolidar mercats i segments estratègics i potencials.

La distinció de Catalunya com a Regió Mundial de la Gastronomia 2025 i la Copa Amèricasón dues de les apostes que enguany tindran un protagonisme destacat a les fires turístiques com a exemples de propostes amb què l’ACT busca atraure un turisme més desconcentrat, diversi desestacionalitzat.

Narcís Ferrer: “L’enogastronomia serà el producte estrella de la marca turística de Catalunya al món”
WhatsAppEmailTwitterFacebookTelegram