Font: FC Barcelona

El FC Barcelona i Taiping Life Insurance han signat un acord amb què la companyia d’assegurances xinesa es converteix en patrocinador regional del Club durant tres anys i mig, i passa a ser partner oficial del Barça en la categoria d’assegurances a la Xina.

Com a part de l’acord, la companyia compta amb els drets de màrqueting i publicitat per als LED virtuals durant la retransmissió a la Xina dels partits del Barça disputats al Camp Nou. La companyia va activar aquests drets de LED virtual per primera vegada durant el partit entre el FC Barcelona i el Getafe de dissabte passat per expressar un missatge en suport dels afectats pel coronavirus a la Xina.

Així mateix, Taiping Life Insurance i el FC Barcelona tenen previst llançar una sèrie de campanyes online i offline destinades a reforçar l’engagement amb els aficionats. Inclouen premis com l’oportunitat de gaudir d’un partit al Camp Nou, així com l’opció de col·laborar en campaments i clínics de la Barça Academy.

El CEO de Taiping Life Insurance, Cheng Yonghong, assegura que “estem orgullosos d’anunciar el començament de la nostra cooperació amb el FC Barcelona com a partner regional. Barça i Taiping tenen una rica història de marca, i el Barça és un dels clubs de futbol més reconeguts del món”.

La Xina és un mercat clau per al Barça i reforça la seva estratègia comercial en l’àmbit global. L’objectiu és consolidar la seva expansió internacional. Amb l’acord amb Taiping Life Insurance, el club català ja suma disset patrocinadors regionals a la Xina. La resta són 1xBet, Estrella Damm, Konami, Cupra, Oppo, Stanley Black&Decker -el patrocinador de l’equip de futbol femení-, Nestlé, Gatorade, Canon i Thom Browne.