Mango accelera en el seu pla de reobertura de botigues i ja ha superat els 1.000 punts de venda oberts a el públic a tot el món. En concret, la multinacional catalana ha obert 1.050 botigues en un total de 72 països, 50 dels quals ja compten amb la totalitat del seu parc comercial obert. Entre aquests països destaquen Àustria, Bèlgica, Suïssa, Israel, Holanda, Polònia o Sud-àfrica.

La reobertura ha començat a Espanya i França on les botigues estaven tancades des del 14 i el 15 de març, respectivament. Aquests dos mercats, els més importants per a la marca per volum de facturació, sumen ja 234 botigues obertes. Mango espera poder comptar amb les 344 restants abans del 2 de juny.

Els plans de reobertura de Mango per a les pròximes setmanes són ambiciosos i la previsió és reobrir 700 punts de venda addicionals abans de finalitzar el mes de maig, cosa que representaria aproximadament el 80 % del total.

En compliment de les legislacions locals, s’han adoptat totes les mesures de seguretat i neteja necessàries en tots els seus punts de venda. Aquestes mesures inclouen la neteja contínua de les botigues amb productes desinfectants, la provisió d’equips de protecció per a empleats i clients, el control d’aforament i de distanciament entre les persones.

Al tancament del 2019, la venda en línia va superar els 564 milions d’euros, representant el 24% de la facturació total.