Una imatge promocional de Munich [Foto: Munich]

Les sabatilles Munich fa temps que han creuat les fronteres. Prova d’això és que la internacionalització supera els 9 milions d’euros en la facturació de la companyia catalana. Itàlia és el mercat de preferencia -amb un creixement del 17% i aportant 4 milions d’euros en la facturació-, segons explica La Vanguardia.

Un dels mercats a l’exterior que creix més per a Munich és Amèrica, que suma el 30% dels ingressos de l’exportació. Xile -a través dels magatzems París- i Equador -en la cadena Marathon-, són dos països amb auge, i ha fixat la seva aposta al Brasil i Mèxic.
A Europa continua sent el mercat que creix més, fins i tot en països com Polònia, Sèrbia i Geòrgia -que té una botiga pròpia-. En el mercat asiàtic, l’arrelament de Munich a països com Kazajistan i Indonèsia ha estat gràcies a les sabatilles de futbol sala.

Fundada el 1939, Munich va superar els 80 milions d’euros el 2023 de facturació, un creixement del 82% respecte el 2019. L’expansió internacional i l’ampliació de la xarxa de botigues pròpies han estat determinants per consolidar la marca arreu.

Actualment, Munich compta amb més de 30 establiments propis i 300 punts de venda a l’Estat espanyol. Aquest 2024 Munich té previst obrir 5 noves botigues a Alacant, Múrcia, Granada, Astúries i Vigo.

Munich trepitja fort a Sud-amèrica i Àsia
WhatsAppEmailTwitterFacebookTelegram