La delegació del Govern català a Portugal ha obert la convocatòria per ocupar la plaça de tècnic de Relacions Institucionals. La persona seleccionada treballarà a la seu de la delegació a Lisboa i tindrà una remuneració anual bruta de 46.686,28 euros. La contractació serà segons el règim local portuguès per un període d’un any.

Les principals tasques a desenvolupar consistiran en elaborar informes i dossiers de suport a la delegació sobre actualitat de Portugal, dels països de la UE i de la Comunitat de Països de Llengua Portuguesa, donar suport tècnic als departament de la Generalitat sobre el desenvolupament de les polítiques i projectes a Portugal, i coordinar i donar suport als projectes de la delegació, les seves activitats protocol·làries i de relacions institucionals o públiques, a més de preparar reunions i visites institucionals o participar en actes, conferències i seminaris, entre d’altres.

Per optar a la plaça cal disposar de titulació universitària de grau o equivalent, tenir experiència mínima de tres anys en l’àmbit de les relacions internacionals o institucionals prioritàriament dins de l’administració púbica i disposar d’excel·lents coneixements de català i/o castellà i també de portuguès. Es valorarà tenir experiència prèvia de treball a la Generalitat de Catalunya o a l’administració pública catalana, disposar de formació superior en ciències polítiques o dret i comptar amb experiència o coneixements en Protocol i Relacions Públiques i en anàlisi política.

Les persones interessades han de fer arribar la seva sol·licitud a través d’una carta de presentació i el seu CV a la Delegació del Govern a Portugal per correu electrònic a l’adreça [email protected] El termini per presentar les sol·licituds finalitza el proper 7 de desembre.