Foto: Stikets

L’empresa Stikets, especialitzada en personalitzar i distribuir etiquetes i enganxines infantils, ja comercialitza a Mèxic. El primer país de Sud-Amèrica que va exportar el segell d’Igualada va ser Brasil, l’any 2019.

L’expansió internacional d’Stikets va iniciar-se el 2015 al sud d’Europa i actualment ja té presència en una vintena de països. El projecte d’expansió vol enfocar-se cap a dos nous mercats: l’Europa de l’est i el sud-est asiàtic.

A banda de la internacionalització, la prioritat del segell d’Igualada passa per reforçar el seu canal ‘offline’ i oferir nous productes adaptats a les necessitats dels clients. La CEO i fundadora d’Stikets, Stepanie Marko, assegura que “la nostra presència en diferents mercats ens permet aplicar el que anem aprenent en cada país on som presents, de manera que la millora és constant”.

Des de que es va posar en marxa Stikers, la seva e-comerce ha superat el milió de comandes d’arreu del món. Actualment compta amb una plantilla de 40 treballadadors, s’ha traslladat en una nova nau i ha reservat uns 250.000 euros per a l’adquisició d’una maquinària que li permeti consolidar el seu procés d’expansió, que ja representa el 50% del còmput global de les vendes.

WhatsAppEmailTwitterFacebookTelegram