Foto: Desigual

La marca catalana Desigual aterra a Sud-àfrica per primera vegada i ho fa obrint les portes d’un establiment a Sandton City Shopping Centre, a Johannesburg. Compta amb una superfície de 180 metres quadrats i posa a la venda les col·leccions de les categories woman, accessories i shoes.

Desigual desplega la seva nova identitat corporativa i experiència de compra en aquest local. La companyia ha apostat pel format franquícia per entrar al mercat sud-africà, de la mà del soci local Marian Gaylard, una fórmula reeixida en altres regions, com la llatinoamericana, i que Desigual també contempla al continent africà.

El responsable de la distribució internacional de Desigual, Jordi Balsells explica que “el sud-africà és un mercat amb un interessant potencial de creixement. Els atributs de les nostres col·leccions, com són el colorit, la diversitat de materials i la unicitat dels dissenys, encaixen amb un estil amb el qual s’identificarà el consumidor i que, a l’afegir l’ADN Desigual, pot generar una molt bona connexió amb els clients”.

Amb aquest establiment al mercat sud-africà, Desigual es dirigeix ​​a un perfil de consumidor d’entre 25 i 45 anys -encara que no exclusivament-, a qui li agrada seguir les tendències, les propostes extravertides i atrevides, a més de buscar experiències en botiga sofisticades i personalitzades. “L’obertura d’aquest primer local ens permetrà testejar l’acceptació de la marca en vistes a futures obertures en altres localitats com a Ciutat de el Cap, Pretòria o Durban”, ha afegit Balsells.

Desigual compta amb tres botigues monomarca a Egipte i una a Tunísia. La companyia va aterrar per primera vegada al continent africà amb l’obertura de la seva primera botiga a Egipte (Citystards Shopping Mall, el Caire) en l’any 2010.