Foto: Mango

Mango desembarca a Uruguai amb l’obertura de la seva primera botiga al país aquest novembre. L’establiment comptarà amb una superfície de 400 metres quadrats i estarà ubicada en el ‘Montevideo Shopping’, un centre comercial situat a la capital i prop del complex de torres executives del WTC.

Després d’aquesta operació, Mango comptarà amb 98 punts de venda en nou països de Sud-Amèrica. De totes maneres, el pla d’expansió de la companyia contempla l’obertura de noves botigues al territori.

La xarxa de botigues del segell català a Llatinoamèrica supera les dues-centes, de les quals la majoria s’ubiquen a Xile, Colòmbia i Perú. L’any passat, Mango va obrir quatre botigues als Estats Units: Miami, Nova York i Nova Jersey, a més, de sumar un acord amb Macy’s per a la distribució en línia.

Mango va tancar l’exercici 2020 amb una caiguda d’un 22% del negoci, fins a 1.842 milions d’euros. Per aquest 2021, la marca catalana preveu un creixement del 30,5% a través del seu e-commerce.

El segell de moda català Mango posa la directa en la seva expansió als Estats Units
Mango reforçarà el negoci en línia arreu del món per avançar cap a l’omnicanalitat
WhatsAppEmailTwitterFacebookTelegram