Els visitants han pogut degustar i adquirir productes catalans [Foto: Prodeca]

Èxit del Catalan Food Street Show, acte de promoció internacional dels aliments i vins catalans organitzat per PRODECA, que s’ha celebrat aquesta setmana al centre de Tòquio. Més de 3.000 persones han pogut degustar i adquirir productes catalans en els diferents punts de venda. La mostra gastronòmica ha comptat amb una zona de tast, a càrrec del xef lleidatà Josep Barahona -establert al Japó des de fa més de 30 anys- i amb més de 150 referències de 30 empreses catalanes.

El públic japonès ha pogut escollir entre una vintena de vins i caves catalans i degustar fideus a la cassola, escudella amb galets, botifarra, acompanyats amb pa amb tomàquet, així com dolços i altres productes. L’activitat s’ha ambientat amb música catalana i ha comptat amb un espai on els visitants s’han pogut fotografiar i emportar-se un record gràfic de l’experiència, amb el rerefons de la Sagrada Família.

La Catalan Food Street Show té com a objectiu incrementar les vendes de productes catalans a mercats estratègics, i posicionar la marca Catalunya agroalimentària entre els consumidors internacionals. En la mostra hi han assistit el director de Prodeca, Ramon Sentmartí, acompanyat de la delegada de Govern a Japó, Mònica Castellà.

La mostra té com a objectiu posicionar la marca Catalunya agroalimentària entre els consumidors internacionals

“La gastronomia catalana ens presenta al món i esdeveniments com aquest són una excel·lent oportunitat per donar a conèixer la riquesa i diversitat dels nostres productes agroalimentaris”, ha dit Ramon Sentmartí. Per la seva part la delegada del Govern al Japó, Mònica Castellà, que ha participant en l’acte, ha remarcat que “esdeveniments com aquest són clau per a promoure Catalunya i posicionar el nostre país com a referent d’excel·lència gastronòmica”.

La iniciativa forma part d’un conjunt d’actuacions de promoció del sector al país nipó, que continuarà amb l’organització de la Setmana Catalana, de l’1 al 10 de desembre, en què 10 restaurants de Tòquio oferiran menús on els productes i la cuina catalana en seran els protagonistes.

La campanya ‘Catalan Food’, que ha iniciat Prodeca en el darrer trimestre de l’any, té lloc en 17 mercats estratègics: Estats Units, Japó, Xina, Mèxic, Brasil, Colòmbia, Perú, Carib, Regne Unit, Alemanya, Costa d’Ivori, Ghana, Nigèria, Zàmbia, Sudàfrica, Kuwait i Aràbia Saudita.

Catalunya marca un nou rècord històric de venda d’aliments i begudes a Mèxic
WhatsAppEmailTwitterFacebookTelegram