Marc Puig, el president de la multinacional catalana [Foto: Puig]

La multinacional catalana de bellesa i moda Puig ha adquirit una participació majoritària de la firma alemanya de cosmètica d’alta gamma Dr. Barbara Sturm. La seva fundadora, Barbara Sturm, conservarà una participació minoritària i hi continuarà vinculada com a responsable de desenvolupament de producte i ambaixadora de la marca.

Amb aquesta operació, Puig preveu reforçar la seva posició competitiva en el segment de cura de la pell, en què ja compta amb Charlotte Tibury, la marca britànica de maquillatge adquirida el 2020 per uns 900 milions d’euros, a més d’Uriage i Apivita. Fundada el 2014 a Düsseldorf per la doctora Barbara Sturm. La marca té una facturació dels 140 milions d’euros.

En un comunicat, el president executiu de Puig, Marc Puig, ha explicat que la compra “reforça la nostra posició en el segment de la cura de la pell prèmium per l’enfocament científic de la companyia” i “els seus tractaments d’alta eficàcia”. D’altra banda, Sturm ha dit que l’acord amb Puig els permetrà “arribar a un públic més ampli”, així com el “fort compromís amb la innovació, el producte i el coneixement” de les dues empreses.

Puig preveu tancar el 2023 superant els 4.000 milions i té presència en els segments de fragàncies, moda, maquillatge, i cura de pell, majoritàriament als Estats Units, Anglatera i l’Estat espanyol.

Puig es fa seva la firma de cosmètica colombiana Loto del Sud
WhatsAppEmailTwitterFacebookTelegram