
La nova botiga situada al carrer Neue Schönhauser Straße de Berlín [Foto: Tous]
La directora de màrqueting i comunicació de Tous, Anna Sió, assegura que “Berlín és una ciutat amb una energia inigualable, on convergeixen la història, la innovació i la llibertat creativa”. Des d’aquesta perspectiva, segons Sió, Tous vol “formar part activa d’aquesta conversa, establint vincles reals amb les persones”.
Situada al número 6 del prestigiós carrer Neue Schönhauser Straße, un dels eixos comercials històrics de la capital alemanya
El nou establiment s’ha dissenyat sota el lema ‘A New Bear in Town’ (un nou ós a la ciutat), un concepte fins ara inèdit dins la xarxa comercial de Tous. Amb aquesta inauguració, la firma dona continuïtat a una estratègia ja encetada amb noves botigues a ciutats com Nova York i València.
Aprofitant que Berlín comparteix amb Tous el símbol de l’os, la firma ha instal·lat dins la botiga una gran escultura d’un ós que actua com a element central de l’espai. El disseny interior combina línies orgàniques amb una gamma cromàtica dominada per degradats en rosa fúcsia sobre un fons blanc, creant un ambient immersiu.
A més de les seves col·leccions de joieria, la botiga ofereix bosses, accessoris i serveis exclusius, com ara la personalització de bosses i la possibilitat d’adquirir polseres permanents.
La justícia europea dona la raó a Tous en la lluita pel símbol de l’ós