Foto: Freepik

La delegació del Govern a Portugal, que forma part del Departament d’Acció Exterior i Unió Europea de la Generalitat, ha obert una convocatòria de tècnic de gestió de projectes, administració i finances a la mateixa delegació. Té una retribució anual bruta de 42.858,06 euros i el període de presentació de candidatures finalitza el 29 de juny de 2023.

En les bases, com a requisits, destaquen disposar d’un grau formatiu o equivalent, disposar d’excel·lents coneixements orals i escrits de la llengua catalana i portuguesa. Entre les funcions, el candidat haurà de donar suport administratiu i assistència al delegat del Govern a Portugal i gestionar-li l’agenda.

Entre els requisits és imprescindible tenir coneixements i/o experiència en l’àmbit de la gestió administrativa o d’assistència a direcció, una experiència prèvia de treball a la Generalitat de Catalunya o a l’administració pública catalana i una experiència prèvia de treball a Portugal.

Les persones interessades que reuneixin els requisits establerts han de fer arribar la seva sol·licitud mitjançant una carta de presentació i el seu CV a la Delegació del Govern a Portugal per correu electrònic a l’adreça [email protected].

WhatsAppEmailTwitterFacebookTelegram